ستاره ها/ دبیر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از حذف فرش قرمز در جشنواره فجر خبر داد.  مجتبی امینی (دبیر جشنواره) در خصوص موضوع فرش قرمز و فرش فیروزه ای که سالهاست جشنواره و اه

1401\11\10 20:18:08


حذف فرش قرمز از جشنواره فیلم فجر

ستاره ها/ دبیر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از حذف فرش قرمز در جشنواره فجر خبر داد.  مجتبی امینی (دبیر جشنواره) در خصوص موضوع فرش قرمز و فرش فیروزه ای که سالهاست جشنواره و اهالی رسانه با آن درگیر هستند گفت:سیاست ما امسال از روز اول این بود که یک جشنو

ستاره ها/ دبیر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از حذف فرش قرمز در جشنواره فجر خبر داد. مجتبی امینی (دبیر جشنواره) در خصوص موضوع فرش قرمز و فرش فیروزه ای که سالهاست جشنواره و اهالی رسانه با آن درگیر هستند گفت:سیاست ما امسال از روز اول این بود که یک جشنواره ۴۰ ساله را به مرحله چهل و یکم ببریم و جا دارد از همه دبیران گذشته جشنواره فیلم فجر تشکر کنم که زحمت کشیدند چراغ این جشنواره را روشن نگه داشتند.

جشنواره برگزار کردن کار سختی است و حاشیه و ظرایف زیادی دارد. مخصوصا جشنواره فیلم فجر که کل کشور درگیر آن می شوند و درگیر مسائل حاشیه ای اش هم هستند. من واقعا جا دارد از دبیران ۴۰ دوره که زحمت کشیدند، تشکر کنم.امینی اضافه کرد: ما سرباز فرهنگی هنری رسانه هستیم و تلاش داریم تا این کشتی را به ساحل برسانیم، نگاه حقیر و سیاست مدنظر ما این است که باید جشنواره با سیاست سبک زندگی ایرانی اسلامی ما همخوانی داشته باشد و نباید از فستیوال های دیگر کپی برداری کنیم و در اجرا آن طور پیش برویم.

تبلیغات
فروشگاه لوازم هنری
فروشگاه لوازم هنری

آرت ویم، تهیه و توزیع لوازم هنری در سطوح مبتدی و حرفه ای،، ارائه رنگ و مدیوم ، بوم و کاغذ ، قلم مو ، ابزار هنری با کیفیت های متنوع و قیمت مناسب سراسر ایران !

ما یک عقبه فرهنگی هنری داریم که زبانزد است و هیچ کجای دنیا نمی توان با آن رقابت کند و هنر والای مان را ترسیم کند. ما از این حواشی به دور بودیم و بر چارچوب سبک زندگی ایرانی اسلامی و فرهنگ اصیل مان پیش می رویم. یک جاهایی شاید مسائلی رقم بخورد و اصلاحیه ای اتفاق بیفتد با نقد و اطلاع رسانی و گفتمان و تذکر دوستان خوب مان و شما در حوزه فرهنگ و رسانه، این نکته بخواهد رسانه ای شود و به ما تذکر بدهید بهتر است.

برآیندمان این است اصلاح کنیم. به این نقدها و گفتمان ها احترام می گذاریم.. .


بازنشر از : آخرین خبر


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین