خراسان/ سعید آقاخانی این روزها همزمان در سینما و تلویزیون دیده می‌شود. او از اسفند 1402 با «تمساح خونی» ساخته جواد عزتی به سینما آمده و از چهارشنبه هفته گذشته نی

1403\01\20 12:58:05


چه خبر از ترلان پروانه و سارا بهرامی؟

خراسان/ سعید آقاخانی این روزها همزمان در سینما و تلویزیون دیده می‌شود. او از اسفند 1402 با «تمساح خونی» ساخته جواد عزتی به سینما آمده و از چهارشنبه هفته گذشته نیز سریال «نون خ 5» را روی آنتن داشته است.

خراسان/ سعید آقاخانی این روزها همزمان در سینما و تلویزیون دیده می‌شود.

او از اسفند 1402 با «تمساح خونی» ساخته جواد عزتی به سینما آمده و از چهارشنبه هفته گذشته نیز سریال «نون خ 5» را روی آنتن داشته است.سارا بهرامی از چهارشنبه هفته جاری با فیلم کمدی «سال گربه» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده به سینما می‌آید. او در این فیلم با بهرام افشاری، هومن برق‌نورد، شبنم قربانی و رضا رشیدپور همبازی بوده است.فرهاد آئیش از 29 فروردین‌ برای اجرای نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور روی صحنه می‌رود. این تئاتر با بازی صدف اسپهبدی و نورا هاشمی، نوشته برتولت برشت و ترجمه حمید سمندریان است.ترلان پروانه در سریال «غربت» به کارگردانی امیر پورکیان ایفای نقش کرده است.

او در این مجموعه با آناهیتا درگاهی، بهاره کیان‌افشار، حسین مهری و شهاب مظفری خواننده پاپ همبازی بوده است.فرزاد حسنی در فیلم «ماه پنهان» به کارگردانی  محمدرضا یکانی بازی می‌کند و در این فیلم با لیندا کیانی، آرمین رحیمیان، سیاوش چراغی‌پور و امین میری همبازی می‌شود.قدرت‌ا... ایزدی از سه‌شنبه هفته جاری ساعت 16، بازپخش مجموعه «رشید حرفه‌ای» ساخته مجید کاشی‌فروشان را از شبکه آی‌فیلم روی آنتن دارد. جهانبخش سلطانی و چنگیز وثوقی دیگر بازیگران این سریال هستند..

.


بازنشر از : آخرین خبر


مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران