مهدی تاج کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران کنفدارسیون فوتب ساری- رئیس فدراسیون

1401\06\30 18:09:18


انتخاب کی روش کار درستی بود. جلوی تعلیق ایران و حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا را باید بگیریم

ساری- رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب دوباره کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را به صلاح فوتبال کشور در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج بعد از ظهر چهارشنبه در نشست مجمع انتخابات هیئت رئیسه فوتبال مازندران در ساری گفت: حتی بازیکنانی که اکنون توسط کی روش انتخاب شدند، احساسم بر این هست که نظم خوبی به فوتبال ملی ایران بازگشته و امیدواری خوبی نیز میان عموم مردم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه فوتبال ایران با کی روش در جام جهانی ۲۰۱۸ عقبه و سابقه خوبی داشته است، افزود: تیم ملی فوتبال ایران با کی روش در جام جهانی قبلی با کسب ۴ امتیاز برابر تیم‌های اسپانیا و مراکش، بهترین نتیجه را تاریخ فوتبال ایران در جام‌های جهانی که تاکنون حضور داشته، کسب کرده و این ارزشمند هست. رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه بسیار امیداور هستیم که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز اتفاق‌های خوبی برای فوتبال ایران بیافتد، گفت: تیم ملی اکنون در اردوی اتریش حضور دارد و دو بازی مهم دوستانه نیز در این کشور برگزار خواهد کرد. تاج، صعود تیم ملی جوانان از مرحله گروهی قهرمانی آسیا را تبریک گفت و ادامه داد: در دوره گذشته که در فدراسیون فوتبال حضور داشتم در همه رده‌ها صاحب مقام و عنوان در AFC بودیم و تلاش خواهیم کرد تا این جایگاه‌ها دوباره به فوتبال ایران برگردد.

پیگیری حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان در کنگره AFC رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص حذف تیم‌های پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته خیلی از کرسی‌هایی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم به راحتی از دست دادیم و اینها کاملاً به ضرر فوتبال ایران تمام شده بود. تاج افزود: در کنگره سالانه رؤسای فدراسیون‌های فوتبال عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا که هفتم مهر ماه در کشور کویت برگزار می‌شود، رایزنی‌های اولیه شده و خیلی امیدوار هستم که با متقاعد کردن هیئت رئیسه AFC، زمینه دوباره پرسپولیس و استقلال و سهمیه ازدست رفته فوتبال ایران در لیگ قهرمانان برگردد. باید جلو تعلیق فوتبال ایران را بگیریم وی همچنین با بیان اینکه اگر تعلل کنیم فوتبال ایران از وضعیت فعلی حتی بیشتر ضربه خواهد خورد، تصریح کرد، بهرحال ارتباط خوبی درگذشته با هیأت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتم و بسیار امیدوارم که بتوانیم با تعامل و گفت وگو در این کنگره، اعتماد از دست رفته فوتبال ایران را برگردانیم.

تبلیغات
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

تاج با بیان اینکه فوتبال ایران به عنوان تیم نخست آسیا دارای جایگاه و اعتبار ویژه ای است، ادامه داد: باید تلاش‌های زیاد در راستای اعتماد سازی به هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشیم و برخی موضوعاتی که مورد اختلاف دو طرف هست، حل کنیم تا فدراسیون فوتبال ایران تعلیق نشود. بدون VAR مشکل داوری بیشتر می‌شود رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص VAR در فوتبال گفت: متأسفانه مشکلات زیادی را به واسطه نبود کمک داور ویدئویی VAR در فوتبال کشور در سال‌های اخیر ایجاد شده و تعلل در این بخش باعث بیشتر شدن مشکلات و هجمه به داوری‌ها خواهد شد. تاج با تاکید بر اینکه به طور جدی به دنبال VAR هستیم و استفاده از این فناوری در فوتبال کشور یک ضرورت مهم است، تصریح کرد، اگر هرچه سریع‌تر این سامانه را وارد فوتبال کشور نکنیم، جایگاه و اعتبار خودمان را از دست خواهیم داد.

وی اضافه کرد، در حال حاضر استفاده VAR به عنوان یک تکلیف و اولویت مهم فدراسیون فوتبال است که باید هرچه سریع‌تر زمینه راه اندازی آن در لیگ برتر و پایین‌تر نیز فراهم شود. کمک ۳ میلیارد ریالی تاج برای ساختمان جدید هیئت فوتبال مازندران رئیس فدراسیون فوتبال به جایگاه مهم فوتبال در مازندران اشاره کرد و گفت: حضور بیش از ۶۰ بازیکن از مازندران درتیم های لیگ برتری فوتبال کشور یک سرمایه ارزشمند است و سهم خیلی بزرگی در فوتبال کشور دارد. تاج، با بیان اینکه توسعه ورزش فوتبال با امکانات رقم می‌خورد و لازمه رسیدن به این امکانات نیز مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی با هیئت فوتبال است، افزود: فدراسیون فوتبال در گام نخست برای ساختمان جدید هیئت فوتبال مازندران حدود ۳۰۰ میلیون تومان کمک مالی خواهد کرد و انتظار می‌رود که استانداری و اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز ویژه پای کار باشند..

.


بازنشر از : مهر

مهدی تاج

کارلوس کی روش

تیم ملی فوتبال ایران

کنفدارسیون فوتب


قفسه فلزی - قفسه انبار