دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس بعد از داربی ۱۰۰ در پاسخ به حرف سرمربی استقلال که قبل از داربی گفته بود تیمش حتی از رئال مادرید هم نمی‌ترسد گفت: حالا ساپینتو برود رئال مادرید را بیاور

1402\02\03 20:20:17


بیرانوند: حالا ساپینتو برود رئال مادرید را شکست دهد!

دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس بعد از داربی ۱۰۰ در پاسخ به حرف سرمربی استقلال که قبل از داربی گفته بود تیمش حتی از رئال مادرید هم نمی‌ترسد گفت: حالا ساپینتو برود رئال مادرید را بیاورد تا آن‌ها را شکست دهد.

علیرضا بیرانوند پس از برتری پرسپولیس مقابل استقلال در صدمین داربی، گفت: اول از هواداران دو تیم تشکر می‌کنم که امروز سنگ تمام گذاشتند.

به هواداران تیم بزرگ پرسپولیس تبریک می گویم. امروز یک برد خیلی خاص داشتیم. هم در کورس قهرمانی ماندیم و هم هواداران تا چند هفته از کسب این برد خوشحال هستند.

به بچه های تیممان تبریک می گویم که نشان دادند چقدر جنگنده هستند و برای قهرمانی تلاش می کنند.

دروازه‌بان پرسپولیس افزود: به آقای گل محمدی تبریک‌ می‌گویم بابت تیم هجومی که دارد. امروز ما نیاز به برد داشتیم. بعد از باختی که به سپاهان داشتیم قول دادیم ۷ بازی مان را ببریم فعلا ۴ تا را پشت سر گذاشتیم.

هر تیمی قهرمان شد نوش جانش. ما اشتباه کردیم که وقتی ۸ امتیاز از رقیبان جلو بودیم، عقب افتادیم. همه تلاشمان را می‌کنیم که به هدفمان برسیم.

وی با اشاره به اینکه باید در بازی هفته بعد در جام حذفی مقابل گل گهر سکوها در اختیار پرسپولیس باشد، گفت: آیا بهانه ای هست که برای بازی بعد بگویند ورزشگاه خراب بود و جای تماشاگر نیست؟ امیدوارم دیگر نگویند سکوها خراب است.

امروز من سکوی خراب ندیدم. همان قسمتی که امروز هواداران محترم استقلال نشستند را به پرسپولیسی ها بدهند. هفته دیگر انتظار دارم مثل داربی امروز، پایین پر از تماشاگران پرسپولیس باشد.

تبلیغات
خرید اینترنتی لباس بچه
خرید اینترنتی لباس بچه

فروشگاه اینترنتی دُرین کیدز فروش اینترنتی لباس کودک با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت .

دیگر جای هیچ بهانه ای نیست.

وی درباره شادی پس از بردش گفت: حقم بود که این شادی را به هواداران عزیز تقدیم کنم. به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم. تیم خوبی دارند و تا امروز مدعی بودند.

آقای ساپینتو قبل بازی گفته بود آماده‌ایم که رئال را هم ببریم، حالا یک کری ریز بخواهم برای او بخوانم این است که برود رئال را دعوت کند تا آن ها را شکست دهد.

وی درباره اینکه آیا قصد تلف کردن بازی را داشت؟ گفت: اصلا. شخصیتم این اجازه را نمی دهد. نیمه اول یک برخوردی با آقای بابایی داشتم که آشیل پایم را زد و واقعا دردش را در بازی حس می کردم و اسپری می زدم تا ادامه دهم.

بیرانوند در پایان درباره وورد جیمی جامپ به زمین بازی گفت: جیمی جامپ را ندیدم.

.

.


بازنشر از : منبع: ايسنا


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو