ورزش 3/شاگردان مسعود شجاعی پس از بازی سنگین با فولاد خوزستان که با تساوی سه بر سه به پایان رسید، پس از یک جلسه ریکاوری و یک روز استراحت، امروز تمرین سنگینی را در زمین شماره ۲ ورزش

1403\01\22 18:56:32


تمرین مهم هوادار برای طلسم شکنی

ورزش 3/شاگردان مسعود شجاعی پس از بازی سنگین با فولاد خوزستان که با تساوی سه بر سه به پایان رسید، پس از یک جلسه ریکاوری و یک روز استراحت، امروز تمرین سنگینی را در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشتند. هوادار تا کنون با مسعود شجاعی دو شکست، پنج تساوی و سه پیروزی به دست آورده که دو باخت آنها مقابل استقلال و تراکتور که مدعی قهرمانی هستند، بوده است.

شاگردان مسعود شجاعی پس از بازی سنگین با فولاد خوزستان که با تساوی سه بر سه به پایان رسید، پس از یک جلسه ریکاوری و یک روز استراحت، امروز تمرین سنگینی را در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشتند.هوادار تا کنون با مسعود شجاعی دو شکست، پنج تساوی و سه پیروزی به دست آورده که دو باخت آنها مقابل استقلال و تراکتور که مدعی قهرمانی هستند، بوده است.هوادار تمرین با نشاط و سنگینی را پشت سر گذاشت و آنها برای شکستن طلسم برابر گل گهر تلاش می‌کنند.

بنفش‌ها تا کنون بردی مقابل گل گهر نداشته‌اند و امیدوارند این بار برابر حریف سیرجانی پیروز شوند.هوادار در حال حاضر با ۲۱ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد.. .


بازنشر از : آخرین خبر


تعمیر پکیج دیواری