ورزش 3/توماس توخل که در هفته گذشته بعد از اتفاقات غیرمنتظره در باشگاه بایرن مونیخ و اخراج ناگهانی یولیان ناگلزمان بلافاصله بعد از او به عنوان سرمربی جدید بایرن منصوب شد امشب اولین

1402\01\13 02:47:15


توخل: دو گلی که خوردیم خیلی آزارم می‌دهد

ورزش 3/توماس توخل که در هفته گذشته بعد از اتفاقات غیرمنتظره در باشگاه بایرن مونیخ و اخراج ناگهانی یولیان ناگلزمان بلافاصله بعد از او به عنوان سرمربی جدید بایرن منصوب شد امشب اولین بازی خود روی نیمکت این تیم را تجربه کرد و در بازی بزرگ مقابل دورتموند برتری 4-2 را به دست آورد. توخل در اولین مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی خود به عنوان سرمربی بایرن گفت از نتیجه راضی است ولی عملکرد بازیکنان بایرن را رویهم‌رفته بی عیب و نقص نمی‌داند و معتقد است بایرن و همه بازیکنانش برای بهتر شدن جا دارند.

توماس توخل که در هفته گذشته بعد از اتفاقات غیرمنتظره در باشگاه بایرن مونیخ و اخراج ناگهانی یولیان ناگلزمان بلافاصله بعد از او به عنوان سرمربی جدید بایرن منصوب شد امشب اولین بازی خود روی نیمکت این تیم را تجربه کرد و در بازی بزرگ مقابل دورتموند برتری 4-2 را به دست آورد.توخل در اولین مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی خود به عنوان سرمربی بایرن گفت از نتیجه راضی است ولی عملکرد بازیکنان بایرن را رویهم‌رفته بی عیب و نقص نمی‌داند و معتقد است بایرن و همه بازیکنانش برای بهتر شدن جا دارند.

او اشاره کرد که تیمش اشتباهات زیادی داشته و بیشتر به خاطر دریافت دو گل بعد از جلو افتادن 4-0 از حریف ناراحت است.سرمربی جدید بایرن اشاره کرد که وقتی از بایرن با او تماس گرفته شده فکر می‌کرده مدیران باشگاه می‌خواهند بدانند که آیا او می‌تواند از تابستان هدایت تیم‌شان را به عهده بگیرد یا نه، و گمان نمی‌کرده بایرن تصمیم دارد او را بلافاصله بعد از اخراج ناگلزمان روی نیمکت تیم بنشاند.توخل از عملکرد بایرن در این بازی راضی است؟تیم هنوز برای بهتر شدن کار دارد. امروز همه می‌دانستند این مسابقه چقدر برایمان مهم است. تغییر مربی الزاما به معنای ناآرام شدن تیم است و تیم باید تغییرات زیادی را هضم می‌کرد.

ولی بچه‌ها این اراده را داشتند که با عزم صد در صدی تلاش کنند. این از هر چیز دیگری مهمتر است. ما امروز هر زمان که با آرامش کار کردیم فرصت‌هایی در کلاس جهانی ایجاد کردیم.

حالا صدرنشین هستیم و این به تیم آرامش و اعتماد به نفس می‌دهد. بازار با وجود نتیجه عالی بعضی کارشناسان از عملکرد بایرن راضی نیستندامروز به عنوان اولین قدم، مثبت بود. بازی خیلی وحشی بود و ما می‌خواستیم که کنترل و اقتدار بیشتری داشته باشیم.

بازی را خیلی عصبی شروع کردیم. راستش را بخواهید در کل بازی هر دو تیم دستپاچه بودند و توپهای زیادی به راحتی از دست رفت و پاسها اشتباه بود. اما اشتیاق بچه‌های ما به بازی بدون توپ خیلی بالا بود.ریسک پذیرفتن سرمربی‌گری بایرن توسط توخلاین وظیفه آنقدر هیجان‌انگیز بود که همه حساب و کتابها را تحت‌الشعاع قرار داد.

اینکه بتوانید برای فتح همه جامها شانس داشته باشید، اینکه اینجا می‌توانم به خانواده‌ام نزدیک باشم و بزرگی این تیم باعث شد تصمیم بگیرم به بایرن بیایم. این مزیت‌ها به ریسکها می‌چربد.برنامه توخل برای ایجاد تغییر در بایرن مونیختیم اشتیاق زیادی برای یاد گرفتن دارد. ما خیلی کار داریم و باید چیزهای زیادی را آنالیز کنیم.

می‌دانم که برای درست شدن بعضی چیزها هنوز زود است. همینطور که گفتم در این مسابقه توپهای زیادی را از دست دادیم که باعث شد در نهایت کار برایمان سخت بشود. هدف‌مان این است که وقتی توپ را در اختیار داریم آرامش داشته باشیم.

تیم باید مثل یک ارکستر کار کند. باید ریتم مورد نظرمان را پیدا کنیم.مذاکرات توخل با بایرن مونیخاول که فهمیدم می‌خواهند بلافاصله بعد از مربی قبلی شروع به کار کنم تعجب کردم. راستش فکر می‌کردم تماس گرفته‌اند که ببیند برای تابستان خالی هستم یا نه.

ولی رئیسان باشگاه خیلی روشن و صریح بودند. من و گروهم هیچ تاکتیکی برای مذاکره نداشتیم و خبری از پلن ب و اینها نبود. قبلا یک سری سوالها از من شده بود ولی برنامه‌ام این بود که از تابستان شروع به کار کنم آن هم در خارج از آلمان.

ولی مثل اغلب وقتها درحالیکه برای خودتان برنامه ریخته‌اید زندگی همه چیز را به هم می‌ریزد. تازه شروع کرده‌ایم و یک هفته شلوغ و پرفشار را پشت سر گذاشتیم. نمی‌خواهم برد امروز را کم اهمیت جلوه بدهم چرا که این نتیجه همان چیزی است که می‌خواستیم.دو گلی که خوردیم خیلی آزارم می‌دهدوقتی 4-0 جلو افتادیم دلم می‌خواست تیم اقتدار بیشتری در زمین نشان بدهد و کمتر اشتباه کند.

ولی توپ را خیلی از دست دادیم. می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. دو گلی که دریافت کردیم من را آزار می‌دهد.

تیم برای پیشرفت جا دارد. این درباره همه صادق است.. .


بازنشر از : آخرین خبر


چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی