اسطوره فوتبال آلمان به مدیران باشگاه بایرن مونیخ برای مدیریت ماجرای آلفونسو دیویس توصیه‌ای کرد.  باشگاه بایرن مونیخ برای تعیین تکلیف آینده حرفه‌ای آلفونسو دیویس ض

1403\01\13 12:25:07


توصیه ماتئوس به بایرنی‌ها در ماجرای دیویس

اسطوره فوتبال آلمان به مدیران باشگاه بایرن مونیخ برای مدیریت ماجرای آلفونسو دیویس توصیه‌ای کرد.  باشگاه بایرن مونیخ برای تعیین تکلیف آینده حرفه‌ای آلفونسو دیویس ضرب‌الاجلی دو هفته‌ای برای او تعیین کرده‌، این در حالی است که این مدافع کانادایی تنها یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد.

اسطوره فوتبال آلمان به مدیران باشگاه بایرن مونیخ برای مدیریت ماجرای آلفونسو دیویس توصیه‌ای کرد. باشگاه بایرن مونیخ برای تعیین تکلیف آینده حرفه‌ای آلفونسو دیویس ضرب‌الاجلی دو هفته‌ای برای او تعیین کرده‌، این در حالی است که این مدافع کانادایی تنها یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد.

باشگاه رئال مادرید مشتری اصلی او به شمار می‌رود و ظاهراً با این بازیکن به توافق شخصی هم دست یافته‌اند. اسطوره فوتبال آلمان در این خصوص توصیه‌ای به مدیران باشگاه بایرن مونیخ برای حل و فصل ماجرای آلفونسو دیویس 23 ساله کرد.لوتار ماتئوس که خود زمانی برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، در گفت‌وگو با نشریه «بیلد» آلمان گفت: آلفونسو دیویس در حال حاضر سایه‌ای از خودش است و ذهنش روشن نیست. همچنین بازیکنان باید هر از گاهی نوازش شوند.

یک مکالمه دوستانه بایدخارج از زمین  با او انجام شود، درست مانند کاری که اولی هوینس پیش این می‌کرد. یوپ هاینکس، اوتمار هیتسفلد یا اودو لاتک نیز در گذشته این کار را انجام می‌دادند. دلایل بحران دیویس در چند ماه گذشته نهفته است، نه به دلیل گفت‌‌وگوها و مذاکرات دشوار با مدیر برنامه‌هایش در چند هفته گذشته.نیک هوسه مدیر برنامه‌های آلفونسو دیویس چند روز پیش به نشریه آلمانی «بیلد» گفته بود: این بی‌انصافی است که آلفونسو مورد حمله قرار می‌گیرد.

یک سال پیش برای رسیدن به توافق برای تمدید قرارداد با بایرن نزدیک بودیم. سپس کل مدیریت باشگاه عوض شد و ما تا هفت ماه چیزی از جانب آنها نشنیدیم، هرچند در این مدت سعی کردم خودم با باشگاه تماس بگیرم. حالا باشگاه به ما اولتیماتوم داده و قرار است تا دو هفته دیگر پاسخ آنها را بدهیم چون باشگاه تحت‌فشار است و زمان زیادی طول کشید تا این تغییر مدیریت جا بیفتد.

فشاری که آنها به ما می‌آورند، منصفانه نیست.«بیلد» پیشتر گزارش داده بود؛ دیویس نمی‌خواهد آخرین پیشنهاد بایرن که توأم با اولتیماتوم شده را بپذیرد و جدایی او از این تیم در پایان فصل جاری با هدف پیوستن به رئال مادرید بسیار محتمل است.آلفونسو دیویس که در سال 2018 از ونکوور وایت‌کپس کانادا جدا و به بایرن مونیخ پیوست، تاکنون در 185 بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفته و آمار 9 گل‌ زده و 28 پاس گل را از خود برجای گذاشته است. بازار او تاکنون با بایرن 13 قهرمانی در رقابت‌های مختلف را تجربه کرده که می‌توان به پنج قهرمانی در بوندس‌لیگا، دو قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.. .


بازنشر از : آخرین خبر


چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی