ورزش 3/ بسیاری از کاربران در فضای مجازی اعتقاد دارند نفرین گربه‌ای که توسط مدیررسانه‌ای برزیل به پایین پرت شد، عامل شکست سلسائو بود. حذف برزیل از جام جهانی باورنکردنی اس

1401\09\19 03:11:24


جام‌جهانی. نفرین گربه دامن برزیل را گرفت!

ورزش 3/ بسیاری از کاربران در فضای مجازی اعتقاد دارند نفرین گربه‌ای که توسط مدیررسانه‌ای برزیل به پایین پرت شد، عامل شکست سلسائو بود. حذف برزیل از جام جهانی باورنکردنی است.

بسیاری از کاربران در فضای مجازی اعتقاد دارند نفرین گربه‌ای که توسط مدیررسانه‌ای برزیل به پایین پرت شد، عامل شکست سلسائو بود.حذف برزیل از جام جهانی باورنکردنی است.

تیمی که با بازی های چشم نواز در مرحله گروهی (بجز دیدار با کامرون) و عملکرد بی نظیر در نیمه اول برابر کره جنوبی برای همه رقبا خط و نشان کشیده بود، برابر کرواسی کاملا تیم برتر میدان بود اما در میان ناباوری، با شکست در ضربات پنالتی، از دور رقابت ها کنار رفت.با این حال، موضوعی که پس از شکست برزیل در فضای مجازی بیش از همه مورد توجه قرار گرفت، جریان اتفاقی بود که در نشست خبری 2 روز پیش وینیسیوس جونیور رخ داد و بازتاب های گسترده و منفی را نیز در رسانه ها و فضای مجازی به دنبال داشت.زمانیکه ستاره برزیل و رئال مادرید مشغول پاسخ به سوالات خبرنگاران بود، گربه ای روی میز کنفرانس دراز کشیده بود که باعث خنده های بلند وینیسیوس جونیور نیز شد. با این حال و در شرایطی که این گربه بدون حرکت و بی آزار نشسته بود، وینیسیوس رودریگز مدیررسانه ای برزیل در اقدامی عجیب، به پشت این گربه چنگ زد و او را از روی میز به پایین پرتاب کرد.ویدیویی این حرکت در فضای مجازی وایرال شد و بسیاری به انتقاد از افسر مطبوعاتی سلسائو پرداختند. حتی از 2 روز پیش نیز بسیاری از هواداران فوتبال آرزوی شکست برزیل را داشتند.

اتفاقی که امشب رخ داد و فضای مجازی نیز با واکنش های گسترده ای در این زمینه همراه شد که با هم بخشی از آنها را مرور می کنیم:یک تصویر فان و ترول معروف دیگر، این بار با پوشاندن لباس برزیل بر تن 2 زن عصبانی و گربه ای که کاملا خونسرد پشت میز نشسته و جام قهرمانی نیز در کنار او است. یک تصویر فان دیگر که مودریچ در حال پرت کردن نیمار به پایین میز کنفرانس است.تصویر فان معروف این بار با حضور یک گربه بر سر مزار برزیل.تصویر فانی از بازیکنان کرواسی با صورت هایی از گربه. تصویر فانی از بازیکنان کرواسی با صورت هایی از گربه. کاربر دیگری نیز تصویر پرچم برزیل را منتشر کرده که گربه ای از میان آن به بیرون آمده است.کاربران در فضای مجازی این تصویر را وایرال کرده است که کرواسی بدین صورت، برزیل را از جام حذف کرد.واکنش طعنه آمیز یک هوادار با تصویری از زبان درازی یک گربه و نوشتن عبارت:گربه یک - برزیل صفراین کاربر نوشته است:برزیل بازی را به دلیل نفرین گربه باخت. وینیسیوس رودریگز، مسئول مطبوعاتی تیم فوتبال برزیل، نباید در جریان کنفرانس مطبوعاتی دو روز پیش با گربه بدرفتاری می کرد.این کاربر نیز تصویری از یک گربه در کنار مودریچ را ادیت کرده است.این همان گربه ای است که در نشست خبری وینیسیوس به پایین انداخته شد. با این تفاوت که صورت او ادیت شده و او را در حال خنده نشان می دهد که ناشی از حذف برزیل است.این کاربر نیز فایلی از یک گربه را منتشر کرده که در حال گوش دادن به موزیک، خوشحال و رقصان است که علت آن، شکست برزیل برابر کرواسی است.این صفحه توییتری نیز تصویر یک گربه خندان با عبارت "کارما" را منتشر کرده است.این کاربر نیز صورت یک گربه را با عکسی از شادی ایوان پریشیچ ادیت کرده و نوشته است:جنون کامل در دنیای گربه ها.عاشقان گربه در حال مهمانی هستند.برزیل را حذف کردند!این نویسنده لس آنجلس تایمز نیز نوشت:دلیل شکست برزیل...

نفرین گربه ای که با خشونت از کنفرانس مطبوعاتی این تیم بیرون انداخته شد.یک صفحه توییتری نیز تصویر فتوشاپ شده ای را منتشر کرده که گربه معروف، در حال پایین انداختن مدیررسانه ای برزیل است.این کاربر عرب زبان نیز تصویری از خنده های یک گربه را در واکنش به حذف برزیل منتشر کرده است.کاربر دیگری تصویری از گربه ای را منتشر کرده که انگار با بازیکنان غمگین برزیل در حال گرفتن سلفی است.. .


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر