تیم کشتی فرنگی جوانان ایران قهرمانی آسیا مسابقات قهرمانی جهان مربی تیم ملی کشتی فر

1402\02\03 17:10:20


جوانان ایران به دنبال تکرار قهرمانی کشتی فرنگی در آسیا و جهان

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با ابراز رضایت از شرایط فنی این تیم گفت: امیدوارم که امسال نیز به مانند سال های گذشته،‌ قهرمانی های خود در آسیا و جهان را تکرار کنیم.

روح اله دل انگیز مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مورد شرایط و برنامه های این تیم گفت: پس از رقابت های قهرمانی کشور، ۵ اردو را برگزار کردیم که آخرین اردوی ما نیز هم اکنون در شهر اهواز و به میزبانی هیئت کشتی استان خوزستان در حال برگزاری است.

وی افزود: در ۴ اردویی که پشت سرگذاشتیم، شرایط نسبتا خوبی فراهم شد تا کشتی گیران از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی رو به رشد باشند. دل انگیز در مورد اردوی پنجم تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اظهار داشت: جا دارد از مهندس جمال پور همکاران ایشان در هیئت کشتی خوزستان تشکر کنم،. این دومین اردوی ما به میزبانی اهواز است و این عزیزان تمام تلاش خود را کردند تا شرایط خوبی برای انجام تمرینات ما فراهم شود.

وی تصریح کرد: پس از پایان اردوی پنجم، تعدادی از کشتی گیران ما در جام قهرمانان ترکیه حضور خواهند داشت و این مسابقات برای ما ملاک انتخابی دارد و گره اوزان ۶۰، ۸۲، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم در این رقابت ها باز خواهد شد. مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در پایان با قدردانی از فدراسیون کشتی و تمام کسانی که برای آمادگی این تیم تلاش می کنند، خاطرنشان کرد: امیدوارم که در چند اردوی باقی مانده شرایط بهتری فراهم شود و بتوانیم با انسجام بیشتر تمرینات خود را پیگیری کنیم و انشاء اله کشتی گیران با آمادگی کامل راهی رقابت های قهرمانی آسیا و جهان شوند و قهرمانی سال های گذشته را بار دیگر تکرار کنیم.. .


بازنشر از : مهر

تیم کشتی فرنگی جوانان ایران

قهرمانی آسیا

مسابقات قهرمانی جهان


قفسه فلزی - قفسه انبار