ورزش 3/سرمربی برزیلی پرسپولیس با کنایه در مورد وضعیت سرمربیگری پرسپولیس صحبت کرد. رضا درویش حامی شماره یک اوسمار محسوب می‌شود که حالا با نتایج مثبت این تیم توانسته شرایط خوبی

1403\01\21 12:55:11


حمایت کامل از اوسمار بعد از برد مهم

ورزش 3/سرمربی برزیلی پرسپولیس با کنایه در مورد وضعیت سرمربیگری پرسپولیس صحبت کرد. رضا درویش حامی شماره یک اوسمار محسوب می‌شود که حالا با نتایج مثبت این تیم توانسته شرایط خوبی را برای خود رقم بزند.

سرمربی برزیلی پرسپولیس با کنایه در مورد وضعیت سرمربیگری پرسپولیس صحبت کرد.رضا درویش حامی شماره یک اوسمار محسوب می‌شود که حالا با نتایج مثبت این تیم توانسته شرایط خوبی را برای خود رقم بزند.او با دفاع از اوسمار می‌گوید: چون منافع‌شان تطمیع نشد، فشارهای بسیار زیادی را از روزنه‌های مختلف وارد کردند.

شما بیینید سر انتخاب مربی چقدر فشار بود. فکر می‌کنید دلسوزی بود؟ عده‌ای هوادار بر اساس این جو دچار دلخوری می‌شوند اما عمده آنها کسانی بودند که دنبال این بودند یک مربی بیاوریم و یک میلیون دلار پول بی زبان را دور بریزیم، همانطور که قبل از ما میلیون‌ها دلار را در جوب ریختند.درویش با کنایه گفت: دنبال این بودند که ما مربی میلیون دلاری بیاوریم. من هم به عنوان مدیر اگر دنبال سایه امن می‌گشتم، مربی میلیون دلاری می‌آوردم و اگر نتیجه نگرفتم هم می‌گفتم من کارم را کردم.مدیرعامل پرسپولیس در خصوص ادامه کار اوسمار اظهار داشت: اما وقتی می‌بینیم که یک مربی کارایی خوبی دارد و بازیکنان و چند کارشناس او را تایید می‌کنند، چه الزامی است که برای رضایت برخی از عوامل چسبیده به فوتبال را فراهم کنیم، این پول‌ها را بدهیم؟ سر بازیکن هم همین است.وی افزود: کدام یک از تیم‌های لیگ برتری شروع به تمدید کرده‌اند؟ اما دو سه هفته است، چون بحثی ندارند، این مسائل را مطرح می‌کنند.

یک زمان بحث بود که چرا سفر می‌رویم، چرا بازیکن نمی‌گیریم، چرا مربی نمی‌گیریم؟ الان نتایج و وضعیت خوب است و هیچکس نمی‌گوید ما راهی سراغ داریم که می‌توانید به منابع مالی برسید و این بازیکنانی را که به این خوبی بازی می‌کنند، تامین کنید تا با آرامش بیشتری بازی کنند. .


بازنشر از : آخرین خبر


تعمیر پکیج دیواری