ورزش 3/فدریکو والورده تساوی رئال مادرید مقابل منچستر سیتی را برای تیمش یک باخت می‌داند. رئال مادرید در دیدار رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر سیتی به ت

1403\01\22 00:57:12


ستاره رئال: این مساوی برای ما مانند باخت است

ورزش 3/فدریکو والورده تساوی رئال مادرید مقابل منچستر سیتی را برای تیمش یک باخت می‌داند. رئال مادرید در دیدار رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر سیتی به تساوی ۳-۳ رسید.

فدریکو والورده تساوی رئال مادرید مقابل منچستر سیتی را برای تیمش یک باخت می‌داند.رئال مادرید در دیدار رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر سیتی به تساوی ۳-۳ رسید.

با توجه به اینکه بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد برگزار می‌شود، مادریدی‌ها کار دشواری برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی خواهند داشت.فدریکو والورده که زننده گل سوم رئال در این بازی بود،‌ از نتیجه به‌دست‌آمده در بازی امشب ابراز ناامیدی کرد و هشدار داد که آنها نباید بگذارند اتفاق فصل قبل تکرار شود.مساوی ۳-۳؟این مساوی درست مثل بازی فصل قبل بود. برای ما حسی مانند یک شکست دارد. امیدوار بودم که بتوانیم با برد به انگلیس برویم.

متاسفم که اینطور شد.بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد؟ بازار ما باید از اتفاقات سال گذشته در اتحاد به عنوان انگیزه استفاده کنیم. تنها راه پیروزی همین است. آنها تیم قدرتمندی هستند و ما نباید مانند امشب گل‌های زیادی دریافت کنیم.رضایت از عملکرد خودت؟من سعی کردم دفاع کنم، حمله کنم و به مهاجمان کمک کنم.

سیتی تیم بسیار خطرناک و سختی است و نمی‌دانم که خوب بازی کردم یا نه.گلی که زدی؟خوشحالم که گل زدم اما همانطور که گفتم از نتیجه رضایت ندارم. در کل عادت زیادی به شوت ندارم و زیاد شوت نمی‌زنم اما آنچلوتی همیشه از من می‌خواهد که بیشتر شوت بزنم. . .


بازنشر از : آخرین خبر


استعلام قیمت کارتن لیمینتی