ورزش 3/ مهاجم گل گهر سیرجان که در نیمه دوم دیدار با نساجی به زمین آمد مؤثر ظاهر شد.  گل گهری‌ها با یک پیروزی دیگر و این بار در برابر نساجی همچنان به عملکرد خوب خود ادامه

1402\01\12 19:42:36


مرتضی تبریزی نرسیده پاس داد

ورزش 3/ مهاجم گل گهر سیرجان که در نیمه دوم دیدار با نساجی به زمین آمد مؤثر ظاهر شد.  گل گهری‌ها با یک پیروزی دیگر و این بار در برابر نساجی همچنان به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهند.

مهاجم گل گهر سیرجان که در نیمه دوم دیدار با نساجی به زمین آمد مؤثر ظاهر شد. گل گهری‌ها با یک پیروزی دیگر و این بار در برابر نساجی همچنان به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهند.مرتضی تبریزی که تقریبا تاثیرگذارترین بازیکن گل گهر در این فصل بوده آخرین دیدار سال ۱۴۰۱ برابر نفت مسجد سلیمان را به علت مصدومیت از دست داد.

بازار این بازیکن در نیمه دوم دیدار با نساجی به زمین آمد و در دقیقه ۸۰ یک پاس در عرض به خدابنده‌لو داد تا در نقش موقعیت‌ساز قرار بگیرد و نشان دهد حتی با حضور یک نیمه‌ای در زمین هم می‌تواند مثمر ثمر باشد. تبریزی ۵ گل زده و ۵ پاس گل داده و دو پنالتی گرفته تا در صف اول پیروزی‌های گل گهر قرار بگیرد. مرتضی امیدوار است امیر قلعه‌نویی که به خوبی از این بازیکن شناخت دارد و بیشتر از یک نیم فصل در کنار هم کار کردند برای حضور در تیم ملی به او اعتماد کند.. .


بازنشر از : آخرین خبر


استعلام قیمت کارتن لیمینتی