ورزش 3/راننده انگلیسی تیم مرسدس سه دقیقه مانده به پایان دور تمرینی در گرندپری موناکو دچار سانحه شد. او در پیچ پنجم کنترل ماشین را از دست داد و ماشینش را به دیوار حائل کنار خیابان

1402\03\06 23:06:20


نجات عجیب ماشین همیلتون بعد از تصادف

ورزش 3/راننده انگلیسی تیم مرسدس سه دقیقه مانده به پایان دور تمرینی در گرندپری موناکو دچار سانحه شد. او در پیچ پنجم کنترل ماشین را از دست داد و ماشینش را به دیوار حائل کنار خیابان کوبید.

راننده انگلیسی تیم مرسدس سه دقیقه مانده به پایان دور تمرینی در گرندپری موناکو دچار سانحه شد.

تبلیغات
ماشین آلات ساختمانی
ماشین آلات ساختمانی

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

او در پیچ پنجم کنترل ماشین را از دست داد و ماشینش را به دیوار حائل کنار خیابان کوبید. به این ترتیب، مکانیک‌های مرسدس سخت مشغول کار شدند تا ماشین او را برای ادامه مسابقه در موناکو آماده کنند.اما چیزی که باعث جلب توجه همه شد، جاب‌جا کردن مرسدس او بود. گرندپری موناکو در شهر موناکو برگزار می‌شود و در خیابان‌های باریک شهر، جابه‌جا کردن باقی مانده‌های ماشین‌هایی که تصادف کرده‌اند، کار دشواری است.سختی کار در بعضی از نقاط مسیر بیشتر هم می‌شود، چرا که در آن نقاط، خیابان بین دریا و آسمانخراش‌ها واقع شده و نمی‌توان به راحتی ماشین را جابه‌جا کرد.در این مورد، جرثقیل برای برداشتن ماشین همیلتون ناچار شد بنز او را به اندازه چند طبقه بلند کند و در حالی که ماشین او بین زمین و آسمان و نزدیک بالکن خانه‌ها تاب می‌خورد، آن را به جایی که می‌خواهد، ببرد..

.


بازنشر از : آخرین خبر


تعمیر پکیج دیواری