طرفداری/دکو مهارت‌های جورجینیو را تحسین می‌کند و ممکن است برای جذب آزاد او در تابستان پیش رو اقدام کند قرارداد جورجینیو با آرسنال در پایان فصل جاری به اتمام می&zwnj

1403\01\09 12:06:05


نیم‌ نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو

طرفداری/دکو مهارت‌های جورجینیو را تحسین می‌کند و ممکن است برای جذب آزاد او در تابستان پیش رو اقدام کند قرارداد جورجینیو با آرسنال در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز پیشنهاد تمدیدی به او ارائه نشده‌است. بر اساس خبرها، هافبک ایتالیایی از تاخیر آرسنال در ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد خسته شده و به فکر جدایی از این باشگاه افتاده‌است.

طرفداری/دکو مهارت‌های جورجینیو را تحسین می‌کند و ممکن است برای جذب آزاد او در تابستان پیش رو اقدام کند قرارداد جورجینیو با آرسنال در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز پیشنهاد تمدیدی به او ارائه نشده‌است.

بر اساس خبرها، هافبک ایتالیایی از تاخیر آرسنال در ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد خسته شده و به فکر جدایی از این باشگاه افتاده‌است. ایجنت جورجینیو نیز چندی پیش اعلام کرده‌بود موکلش از حضور در لالیگا و بازی برای بارسلونا استقبال می‌کند.به گزارش اسپورت، دکو (مدیرورزشی بارسلونا) از طرفداران جورجینیو است و ضمن تحسین این بازیکن، او را گزینه جالبی برای تقویت ترکیب بارسلونا می‌داند. جورجینیو در فصل جاری 26 بازی برای آرسنال انجام داده و موفق به ثبت 1 پاس گل شده‌است.

گفتنی است در قرارداد این بازیکن با آرسنال، بند تمدید یک ساله نیز وجود دارد که تا این لحظه، فعال نشده است.. .


بازنشر از : آخرین خبر


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین