ورزش 3/چلسی که پیش از وقفه رقابتهای باشگاهی برای فیفادی مارس شرایط بهتری را تجربه می‌کرد و علاوه بر صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان در چند بازی خود در لیگ هم ن

1402\01\13 02:47:16


پاتر: این نتیجه برای چلسی دردناک است

ورزش 3/چلسی که پیش از وقفه رقابتهای باشگاهی برای فیفادی مارس شرایط بهتری را تجربه می‌کرد و علاوه بر صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان در چند بازی خود در لیگ هم نتایج بهتری گرفته بود امشب در بازگشت به رقابتها نتیجه بدی گرفت و در خانه مقابل استون‌ویلا 2-0 شکست خورد. گراهام پاتر که تیمش به دلیل عملکرد ضعیف در این مسابقه با انتقادهای بسیاری مواجه است در کنفرانس خبری بعد از مسابقه مسئولیت را پذیرفت و گفت می‌داند که تیمش باید بهتر کار کند و برای بهتر شدن جای کار دارد.

چلسی که پیش از وقفه رقابتهای باشگاهی برای فیفادی مارس شرایط بهتری را تجربه می‌کرد و علاوه بر صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان در چند بازی خود در لیگ هم نتایج بهتری گرفته بود امشب در بازگشت به رقابتها نتیجه بدی گرفت و در خانه مقابل استون‌ویلا 2-0 شکست خورد.گراهام پاتر که تیمش به دلیل عملکرد ضعیف در این مسابقه با انتقادهای بسیاری مواجه است در کنفرانس خبری بعد از مسابقه مسئولیت را پذیرفت و گفت می‌داند که تیمش باید بهتر کار کند و برای بهتر شدن جای کار دارد.

او از انداختن مسئولیت شکست به گردن بازیکنانش خودداری کرد و گفت می‌داند این نتیجه برای تیم و هوادارانش دردناک است. به نظر شما چلسی لایق نتیجه بهتری از شکست 2-0 بود؟گل اولی که دریافت کردیم ضربه بزرگی به تیم زد. باید بهتر از اینها کار کنیم.

تیم ما با قصد پیروزی وارد زمین شد و نتیجه این بازی به همین خاطر برایمان دردناک است.علت فراز و نشیب‌های دائمی چلسی چیست؟ بازار من نمی‌توانم درباره داستان چلسی در کل فصل صحبت کنم. ما در ماه سپتامبر به این تیم آمدیم. تیم تا آن زمان بازی‌های زیادی کرده بود و مصدوم‌های زیادی داشت.

رسیدن به ثبات در این شرایط خیلی دشوار است. امروز به ما ضربه وارد شد. شکست در خانه خیلی سخت است چون می‌توانیم رنج هواداران را حس کنیم.

باید به خودمان بیاییم و تغییر کنیم.در ماه مارس چلسی داشت بهتر می‌شد ولی دوباره به خانه اول برگشتمن می‌فهمم که وقتی تیم در خانه شکست می‌خورد همه عصبانی می‌شوند. هر انتقادی که مطرح بشود من باید بپذیرم.علت عدم استفاده از میسون مونت در این بازی؟ما نیاز به حمله داشتیم و مارک و ریس می‌توانند در حمله به تیم کمک کنند. شکی نیست که وقتی تیم اشتباه می‌کند نشان می‌دهد که نیاز به بهتر شدن دارد.

درباره میسون باید بگویم که نظرم این بود که این تصمیم به نفع تیم است.چلسی برای دهمین بار در این فصل از روی کرنر گل خورد. مشکل چیست؟گل امروز ضربه‌ای از گوشه محوطه جریمه بود. شاید فرصت خیلی بزرگی نبود ولی بازیکن حریف ضربه خوبی زد.

ما رویهم‌رفته پیشرفت‌هایی داشته‌ایم ولی هنوز برای بهتر شدن خیلی جای کار داریم. پاتر از عملکرد دفاعی تیمش نگران است؟بله باید این مساله را بررسی کنیم. فرصتهای خیلی زیادی به حریف می‌دهیم. فرصتی که به واتکینز دادیم هنوز در ذهنم است.

نباید اینطور باشیم.حاضر بودید چقدر بدهید تا دروگبا یا کاستا را در تیم‌تان داشتیم؟در این باره حرفی ندارم. بازیکنانی که در اختیار ما است را همه می‌شناسید.جو منفی در بازی‌ها به بازیکنان چلسی سرایت می‌کند؟آنها حرفه‌ای هستند و درک می‌کنند. ما بازیکنان صادقی داریم و در کنار هم در حال مبارزه برای تیم هستیم.

ما شکایتی نداریم.اشتباهی که کوکوریا و کولیبالی داشتند؟فوتبال همین است. در کوران مسابقه یک سوتفاهم کوچک اتفاق افتاد. مسئولیت این اتفاق به عهده من است..

.


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی بوتان تهران