ورزش 3/صحبت‌های لوئیس انریکه در نشست خبری ‏امروز پاری سن ژرمن بازی فردای این تیم مقابل بارسا را تحت الشعاع ‏قرار داده است. انریکه با طعنه زدن به ژاوی مدعی شد که او ب

1403\01\21 18:53:11


ژاوی: لوئیس انریکه است دیگر، می‌شناسیدش!‏

ورزش 3/صحبت‌های لوئیس انریکه در نشست خبری ‏امروز پاری سن ژرمن بازی فردای این تیم مقابل بارسا را تحت الشعاع ‏قرار داده است. انریکه با طعنه زدن به ژاوی مدعی شد که او بهتر از ‏هر کسی نماد و نماینده سبک فوتبالی و فلسفه بارسا است.

صحبت‌های لوئیس انریکه در نشست خبری ‏امروز پاری سن ژرمن بازی فردای این تیم مقابل بارسا را تحت الشعاع ‏قرار داده است.

انریکه با طعنه زدن به ژاوی مدعی شد که او بهتر از ‏هر کسی نماد و نماینده سبک فوتبالی و فلسفه بارسا است. ‏به همین علت بود که در نشست خبری ژاوی همه منتظر بودند ‏پاسخ سرمربی بارسا به انریکه را بشنوند. ژاوی در صحبت‌هایش از ‏انریکه تعریف کرد و البته در بخشی از خاطراتش از دورانی که به ‏عنوان بازیکن بارسا زیر نظر انریکه کار می‌کرد گفت در آن دوران کمک ‏زیادی به او کرده است.

‏بی‌صبرانه منتظر نیمه‌نهایی هستمبعد از چهار سال عدم حضور در یک‌چهارم نهایی واقعا خوشحال و ‏هیجان‌زده‌ایم. چند هفته پیش گفتم که می‌توانیم رویا ببینیم ولی ‏الان رویا به امید تبدیل شده. در بهترین برهه این فصل قرار داریم ‏ولی مقابل تیمی می‌ایستیم که آماده قهرمانی در چمپیونزلیگ است.

‏در ضمن مقابل یکی از بهترین مربی‌ها قرار می‌گیریم: لوئیس انریکه. ‏من بی‌صبرانه منتظر رسیدن به نیمه‌نهایی هستم. ‏صحبت‌های جنجالی لوئیس انریکه درباره ژاویبله دیدم.

لوئیس انریکه است دیگر. شما می‌شناسیدش. من با او ‏رابطه شخصی خیلی خوبی دارم و برایش نهایت احترام را قائلم.

‏لوئیس یک از بهترین مربیان دنیا است و تیمی که ساخته توانایی ‏قهرمانی در چمپیونزلیگ را دارد. ما هر دو به دنبال یک هدف ‏هستیم. همه ما، لوئیس انریکه، پپ، آرتتا می‌توانیم پز بدهیم ‏که دی‌ان‌ای بارسا را داریم.

چهار مربی با دی‌ان‌ای بارسا در یک‌چهارم ‏نهایی چمپیونزلیگ. این دی‌ان‌ای بارسا است که به ما هویت می‌دهد ‏و به آن افتخار می‌کنیم. ‏ بازار اهمیت امباپه؟امباپه، دمبله ...

و کل تیم‌شان مهم است. گلزن امباپه است ولی ما ‏باید از نظر دفاعی بهتر از همیشه باشیم و در بازی‌خوانی و مراقبت از ‏ستار‌ه‌های حریف چرا که پی‌اس‌‌جی در انتقال‌ها بهترین یا یکی از ‏بهترین‌ها است. باید در مقابله با آنها از این جنبه عالی باشیم.

‏وضعیت پدری و دی‌یونگ؟درباره همه کسانی که با ما به پاریس سفر کرده‌اند نظرم مثبت است. ‏اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای نیفتد آنها در تمرین‌ها حضور دارند و می‌توانند ‏به میدان بروند. البته تصمیم نهایی را بعدا می‌گیریم.

می‌توانم بگویم ‏احتمال حضورشان در زمین صد درصد است. ‏پست ایلکای گوندوگان؟نمی‌خواهم سرنخ بدهم و نقشه تیم را فاش کنم. بردن دوئل‌ها در ‏خط میانی خیلی مهم است.

تیم لوئیس انریکه در خط میانی یکی از ‏سخت‌ترین‌های دنیا است و این کار را برای همه سخت می‌کند. بازی ‏سختی است و بردن توپ به نیمه حریف برایمان دشوار خواهد بود. ‏باید خودمان را از فشار حریف خلاص کنیم.

‏خاطره از روزهایی که تو کاپیتان بارسا بودی و لوئیس انریکه سرمربی؟سالی بود که روزهای اولش سخت گذشت و در نهایت بی‌نظیر شد. ‏می‌دانستم که سال آخر بازی‌ام است ولی سه‌گانه بردم و به عنوان ‏کاپیتان جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر بردم. بین کاپیتان و ‏سرمربی رابطه خیلی خوبی بود و فکر کنم خیلی به لوئیس کمک ‏کردم و این را با افتخار به یاد می‌آورم.

‏از دمبله به‌خاطر تابستان گذشته ناراحتید؟من برای عثمان احترام قائلم. او به من گفت که رفتن به پاریس ‏برایش چالشی است که می‌خواهد آن را امتحان کند. برای همین ‏است که می‌گویم آنها مدعی قهرمانی هستند چرا که یکی از بهترین ‏بازیکنان دنیا را تابستان از ما گرفتند.

‏بازی فردا بعد از حرف‌های انریکه دوئل ژاوی-انریکه شده؟من این حس را ندارم که دوئلی بین من و لوئیس خواهد بود. این ‏یک بازی بین بارسا و پی‌اس‌جی است و من همیشه اعتقاد دارم که ‏فوتبالیست‌ها نقش اول فیلم هستند. ‏پی‌اس‌جی مدعی قهرمانی در چمپیونزلیگ است؟آخرین جام چمپیونزلیگ بارسا را من به عنوان بازیکن بالای سر بردم و ‏نظرم این است که آنها امسال مدعی هستند.

آنها دمبله را گرفتند. ‏ . .


بازنشر از : آخرین خبر


مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران