ورزش 3/برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، به شدت از شکست تیمش برابر چلسی عصبانی است.  منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس روبروی چل

1403\01\17 12:41:05


کاپیتان یونایتد: نمی‌توانم باخت را بپذیرم

ورزش 3/برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، به شدت از شکست تیمش برابر چلسی عصبانی است.  منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس روبروی چلسی به میدان رفت و در حالی که از حریف پیش بود، با نتیجه 3-4 این بازی را واگذار کرد.

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، به شدت از شکست تیمش برابر چلسی عصبانی است. منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس روبروی چلسی به میدان رفت و در حالی که از حریف پیش بود، با نتیجه 3-4 این بازی را واگذار کرد. شاگردان اریک تن‌هاخ در ابتدا با دو گل از حریف عقب افتادند اما موفق شدند این دو گل را جبران کنند و حتی از چلسی پیش بیفتند و این برتری را تا دقیقه نهم وقت‌های تلف شده هم حفظ کردند اما همه چیز در فاصله کمتر از دو دقیقه از دست رفت تا شیاطین سرخ بازنده میدان باشند. فرناندز پس از پایان بازی در گفتگو با TNT Sports اظهار داشت:« بازی در دست ما بود و آن را به راحتی به حریف تقدیم کردیم.

این ناامیدکننده است. پذیرش این شکست دشوار است. ما کنترل خوبی روی بازی در دقایق پایانی داشتیم اما شکست خوردیم. آنها دو فرصت به دست آوردند و توانستند دو گل بزنند.

از روی کرنر باید خیلی سریع‌تر عمل می‌کردیم. از قبل هم می‌دانستیم که آنها روی کرنر و پرتاب اوت سریع هستند. در چند بازی آخر شوت‌های زیادی خوردیم.

باید از محوطه جریمه دفاع کنیم. روز یکشنبه بازی مهمی برابر لیورپول داریم. نیازی نیست من به بازیکنان حرفی بزنم.

اگر لازم باشد من حرفی بزنم، یعنی مشکل جدی است چون اینجا باشگاه بزرگی است.». .


بازنشر از : آخرین خبر


برق و روشنایی لاله زار